Conas a dhéanaim gearán?

Má tá gearán agat faoin tseirbhís a cuireadh ar fáil, cuir an scéal i dtús faoi bhráid an bhall foirne lena mbaineann agus déanfaidh sé iarracht an cheist a réiteach.

Más ceist chasta atá i gceist, féadfaidh an ball foirne moldadh duit na sonraí ábhartha go léir a chur ar aghaidh trí ríomhphost.

Cén fhaisnéis ba chóir dom a sholáthar?

  1. D’ainm agus do sheoladh
  2. Aon uimhreacha tagartha ábhartha
  3. Sonraí faoi do ghearán
  4. Ainm an bhaill foirne nó na rannóige lena mbaineann
  5. Do rogha modh teagmhála agus na sonraí

Mura bhfuil tú sásta leis an bhfreagra a fuarthas, nó mura bhfuil an ball foirne sin in ann tuilleadh cabhrach a thabhairt duit, féadfaidh tú do ghearán a sheoladh trí ríomhphost chuig ár ndeasc chabhrach ag Complaints@tailte.ie.

Cuirfear in iúl duit go bhfuarthas do ghearán agus seolfar sonraí do ghearáin ar aghaidh chuig an mbainisteoir iomchuí, déanfaidh sé an cheist a bhreithniú agus tabharfaidh sé freagra duit go díreach.

Cad a tharlóidh mura bhfuilim sásta leis an bhfreagra?

Mura réitíodh an cheist chun do shástachta leis an bpróiseas thuas, agus más mian leat do ghearán a ghéarú, féadfaidh tú dul i dteagmháil leis an mBainisteoir um Eispéireas an Chustaiméara. Seol sonraí do ghearáin trí ríomhphost chuig CustomerExperienceManager@tailte.ie.

Cén leas eile atá agam?

Má bhraitheann tú nár thug Tailte Éireann aghaidh ar do ghearán i gceart, tá tú i dteideal teagmháil a dhéanamh le hOifig an Ombudsman tríd an bpost chuig 6 Ardán Phort an Iarla, Baile Átha Cliath 2, D02 W773, nó trí ríomhphost ag ombudsman@ombudsman.ie.

Beartas maidir le Gearáin ó Chustaiméirí

Leagtar amach sa bheartas seo na nósanna imeachta agus na córais atá i bhfeidhm chun déileáil le gearáin faoi chaighdeán na seirbhíse a chuirtear ar fáil ar bhealach cothrom trédhearcach.

Tá Tailte Éireann (TÉ)  tiomanta do sheirbhís ardchaighdeáin a sholáthar dár gcustaiméirí go léir.

Sa chás nach bhfuil custaiméir sásta leis an tseirbhís a chuirtear ar fáil, leagtar amach sa bheartas seo an próiseas agus na nósanna imeachta a mbeidh feidhm acu.

Tá TÉ tiomanta do dhéileáil le gach gearán ar bhealach cúirtéiseach, pras agus éifeachtach agus úsáid a bhaint as an aiseolas a fhaightear chun eispéireas ár gcustaiméirí go léir a fheabhsú.

Beartas maidir le Gearáin ó Chustaiméirí PDF