Conas a dhéanaim gearán?

Má tá gearán agat faoin tseirbhís a cuireadh ar fáil, cuir an scéal i dtús faoi bhráid an bhall foirne lena mbaineann agus déanfaidh sé iarracht an cheist a réiteach.

Más ceist chasta atá i gceist, féadfaidh an ball foirne moldadh duit na sonraí ábhartha go léir a chur ar aghaidh trí ríomhphost.

Cén fhaisnéis ba chóir dom a sholáthar?

  1. D’ainm agus do sheoladh
  2. Aon uimhreacha tagartha ábhartha
  3. Sonraí faoi do ghearán
  4. Ainm an bhaill foirne nó na rannóige lena mbaineann
  5. Do rogha modh teagmhála agus na sonraí

Mura bhfuil tú sásta leis an bhfreagra a fuarthas, nó mura bhfuil an ball foirne sin in ann tuilleadh cabhrach a thabhairt duit, féadfaidh tú do ghearán a sheoladh trí ríomhphost chuig ár ndeasc chabhrach ag Complaints@tailte.ie.

Cuirfear in iúl duit go bhfuarthas do ghearán agus seolfar sonraí do ghearáin ar aghaidh chuig an mbainisteoir iomchuí, déanfaidh sé an cheist a bhreithniú agus tabharfaidh sé freagra duit go díreach.

Cad a tharlóidh mura bhfuilim sásta leis an bhfreagra?

Mura réitíodh an cheist chun do shástachta leis an bpróiseas thuas, agus más mian leat do ghearán a ghéarú, féadfaidh tú dul i dteagmháil leis an mBainisteoir um Eispéireas an Chustaiméara. Seol sonraí do ghearáin trí ríomhphost chuig CustomerExperienceManager@tailte.ie.

Cén iontaoibh eile atá agam?

Mura bhfuil tú sásta fós lenár bhfreagra, féadfaidh tú do ghearán a chur faoi bhráid Oifig an Ombudsman. Tá an tOmbudsman cothrom, neamhspleách, agus saor le húsáid.

Is é an bealach is fearr chun teagmháil a dhéanamh leis an Ombudsman ná trí:

  • Nó scríobh chuig Oifig an Ombudsman, 6 Ardán Phort an Iarla, Baile Átha Cliath 2, D02 W773
  •  Glaoigh ar an Ombudsman ar 01 639 5600 má tá aon cheist agat nó má theastaíonn cabhair uait chun do ghearán a dhéanamh.

Beartas maidir le Gearáin ó Chustaiméirí

Leagtar amach sa bheartas seo againne maidir le gearán a dhéanamh na nósanna imeachta agus na córais atá i bhfeidhm chun déileáil le gearáin faoi chaighdeán na seirbhíse a chuirtear ar fáil ar bhealach cothrom trédhearcach. Tugtar sonraí ann freisin faoin gcaoi a ndéanaimid aghaidh ar iompar míréasúnta nó doghlactha a léirítear i leith aon bhall foirne nó úsáideoirí seirbhíse eile.

Beartas maidir le Gearáin ó Chustaiméirí PDF

Gearán a dhéanamh faoi Alt 38 den Acht um Míchumas, 2005

Táimid tiomanta do sheirbhís den scoth a sholáthar do gach custaiméir agus úsáideoir seirbhíse. Má cheapann tú nár chomhlíonamar Ailt 25 go 28 den Acht um Míchumas 2005, a bhaineann le rochtain ar fhoirgnimh, ar sheirbhísí agus ar fhaisnéis, seo na sonraí a theastaíonn uait chun gearán a dhéanamh.

Gearáin faoi Alt 38 den Acht um Míchumas, 2005